Min borsa och jag brukar ha djupa diskussioner

Aegzor säger:

Jag har en korv i kalsongen

Aegzor säger:

Minst em

Aegzor säger:

en

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Hur känns det?

Aegzor säger:

Som att sitta på två 5-tumsdankar ungefär

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Hmm, okej... Så du har en korv i kallingarna som känns som två kulor?

Aegzor säger:

Jag är lite hård i kistan

Aegzor säger:

Så att säga

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Aha. Du bar bajsat på dig?

Alejandro Fuentes Bergström säger:

*har

Aegzor säger:

Du får det att låta som att det var en olycka

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Åhå, nej, det var naturligtvis inte meningen. Ursäkta mig.

Aegzor säger:

Jag är väl medveten om mina handlingar

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Låg mycket arbete bakom din skapelse?

Aegzor säger:

Iom att jag var hård så var själva framställningen lite energikrävande. Produktionen dessförinnan gick mer eller mindre automatiskt

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Ja, det är ju skönt att något kan gå automatiskt här i världen iaf. En börda för ringmuskeln?

Aegzor säger:

Ja, det får nog bli lite hemläxa där. Ringmuskeln var en smula feldimensionerad. Den klarar bara 3-tumskorvar enligt spec

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Hmm, går inte att klaga nånstans?

Aegzor säger:

Vet inte om man kan få pengarna tillbaka nu. Köpte ingen drulleförsäkring som täcker totalhaveri till följd av felaktigt handhavande

Alejandro Fuentes Bergström säger:

Nej... ringmuskelmarknaden är ju lite snårig... Ett litet felsteg så ser det plötsligt brunt ut.

Aegzor säger:

Amen


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jaa bajs är ett kul samtalsämne mitt favorit ämne faktiskt.....

2008-11-04 @ 22:51:36
Postat av: Ollie

Jag märker det! Du verkar lika insatt som jag!

2008-11-04 @ 22:58:33
Postat av: Nilla

Absolut!!!! ;)

2008-11-05 @ 10:15:19
Postat av: mana

grattis ollie, du har faktiskt lyckats äckla mig :P

2008-11-06 @ 11:34:16
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Ollie

Ääh...tror jag inte på.

2008-11-06 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0