Bajsunge

Igår blev jag irriterad när jag satt på tåget. En mamma satt med sin ettåring (eller knappt fyllda) i samma vagn, snett mitt emot mig. Så börjar hon ta av ungen byxorna och blöjan och jag tänkte "nej...". Och mycket riktigt börjar det lukta bajs i hela vagnen. Jag hade god lust att säga till henne "Vet du att det finns toaletter på tåget? Med skötbord!" En del mammor (särskilt sjuttiotalister har jag en känsla av) tror att de får göra som de vill bara för att de har barn. Fyfan. Annars var det en jättesöt bäbis :)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det är väl bra att träna på lukten tills det blir din egen tur ? ;) fnissssssssss

2008-11-03 @ 22:28:24
Postat av: mana

fast det lär ju inte ha luktat värre än när kami pruttar dig i fejjan :o

2008-11-03 @ 23:01:17
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Ollie

Jag tror man står ut när det är ens egen unge. Till dess vill jag slippa känna alla andra människors bajslukt :P Tar hellre sketlukten som en smäll när man får barn än tränar på andras.

Kami har inte pruttat mig i fejjan, Mana, så jag vet inte. Men det här var värre än Kibas morgonandedräkt...du kan tänka dig. Det luktade faen spya.

2008-11-03 @ 23:46:58
Postat av: Nilla

Ähh varför så allvarlig ta det med en nypa salt,ta gasmask med dig nästa gång du åker kommunalt eller ta bilen? fast du är kanske en såndär miljöfåne? ;)

2008-11-04 @ 22:46:56
Postat av: Ollie

Ja, om du läser mina inlägg längre ner så får du det bekräftat är meningen ;) Alltså jag har inga bestående men för att jag känt bajslukt, men jag tycker det var väldigt respektlöst av mamman, that's all. Blev irriterad på det.

2008-11-04 @ 22:57:03
Postat av: Nilla

Jomenvisst! Jag förstår ju egentligen tyckte bara det var kul att retas litegrann o eftersom du verkar vara en bajsfantast i övrigt så tänkte jag att ähh det var väl inget... hahaha vad är lite bebisbajs mot en äcklig hundskit under skorna eller nån som är magsjuk ;) hahahaha

2008-11-05 @ 10:46:33
Postat av: Ollie

Haha, då har du inte känt bäbisbajs på riktigt. Det här luktade ren och skär magsjuka :P Haha, bajsfantast...ja man blir som man umgås! Vem är du då? Är du ett läckage från Lindas bloggbesökarkrets?

2008-11-05 @ 10:50:34
Postat av: Nilla

Hahaha jodå med två halvuxna ungar har jag nog känt bebisbajs lukten tro du mig ;)Men det stadiet har dom ju passerat numera med råge ;)

Ähh jag ? jag är bara en halvt utråkad svenssonfruga som har för mkt fritid över hahahaha!

Då passar jag på att terorrisera folks bloggar ;)

2008-11-05 @ 11:12:07
Postat av: Ollie

Ah, ja då lär du vara erfaren! Undrar hur det ska gå för mig om jag får barn. Jag har mellansveriges känsligaste luktsinne. Att först och främst hitta en kvinna som alltid doftar rosor tycks ju vara en omöjlighet bara det :P Känn dig välkommen att terrorisera då! :) Oj, nu ser jag tre fina tjejer utanför kontorsfönstret...undrar om de luktar gott

2008-11-05 @ 13:46:48
Postat av: linda

Nilla, du låter misstänkt likt Sessrumner... om det är du tycker jag att du ska gå och krama om din MAN och dina underbara söner!



Om det inte är du så ber jag om ursäkt, flirta vidare i så fall :)

2008-11-05 @ 18:42:12
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Nilla

Linda: jag är rätt o slätt Nilla bara inte den du nämnde!Men du behöver inte be om ursäkt men tack ska du ha! Flirta??? men hjälp låter min text som en flirt? ojoj



Ollie: Jag hamnade här av en slump när jag googlade o tyckte att du skrev rätt kul texter. Sen råkar jag vara en busfia och kunde inte låta bli att skoja lite grann. Gick du ner o sniffade på tjejerna eller? Fast dom hann väl försvinna innan du kom ner på gatan hehe.

Om det e till nån tröst så är du nog inte ensam om att försöka finna den rätta ;)

Skriv nu lite mer texter så jag kan fortsätta ha kul hahahaha

2008-11-05 @ 20:51:16
Postat av: Ollie

Hmm, så nu är man på google också. Shit, var inte meningen att man skulle bli kändis på köpet! Nej, jag lät dem passera utan trakasserier faktiskt :) Nej det är jag definitivt inte, det vet jag. De flesta av mina vänner är singlar tror jag. Du bloggar inte själv då?

2008-11-05 @ 22:41:33
Postat av: Nilla

Nää ingen blogg men kanske i framtiden?

Snällt du lät tjejerna vara i fred... de flesta tjejer gillar inte påflugna kontorsnördar som rusar ner på gatan varje gång de ser en snygg tjej.... hahahahaha ja alltså jag såg ordet orpon o tänkte va fan är det o så hamna jag här...

Det lär bli en rolig vinter i år ;) fnissssssssss

2008-11-06 @ 07:59:36
Postat av: Ollie

Jaså du tror att jag kommer skriva mer alltså? :P

2008-11-07 @ 13:49:08
Postat av: Nilla

Ja men visst det är väl klart??? Annars förstör du ju mitt lilla roliga... o du verkar inte vara en sån där fullblods egoist som det kryllar av numera!!

;)så jag tror nog att jag får ha kul iallafall ett litet tag till? hehehehe vad sägs???

2008-11-07 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0